Zo heb je de Bijbel nog nooit gelezen

Zo heb je de Bijbel nog nooit gelezen - Mauro Biglino | Northernlights300.org

...dig bestellen. Veilig betalen. Gratis thuislevering vanaf € 20 ... in welk jaar werd de eerste bijbel gelezen en door wie ... ... . Gratis ... Die heeft hem zo ongeveer het presidentschap opgeleverd, maar vanuit die kant bekeken is hij gelovig en kent zijn bijbel. Tweede favoriete boek is overigens zijn Art of the deal. Als je dat nog nooit gelezen hebt, is het in deze tijd een aanrader. Dank zij de Bijbel. Zo speels en recalcitrant als ik was, ... "Ik heb nog nooit een boek gelezen ter ontspanning. ... Je zult mij nooit in de wachtkamer van de dokter een detec ... Jan Wolkers: Ik heb nog nooit een boek gelezen ter ... ... . ... Je zult mij nooit in de wachtkamer van de dokter een detective zien zitten ... Als jij de Bijbel nog nooit gelezen hebt, dan willen wij je aanmoedigen om te beginnen met de evangelies: Matteüs, Markus, Lukas of Johannes. Als je voor Markus kiest, dan zul je ontdekken dat dit een gemakkelijk te lezen boek is over het leven en de werken van Jezus. Later zei de lerares tegen Łukasz: „Zo'n boek heb ik nog nooit gelezen. Het verklaart ingewikkelde wetenschappelijke informatie zo bondig en op zo'n eenvoudige en logische manier! Als ik het boek eerder had gekregen, zou ik niet het nieuwste natuurkundehandboek voor de middelbare school hebben gekocht. Ik heb nog nooit een echte bijbelstudie gedaan dus wat dat betreft geen tips. De eerste keer dat ik de bijbel van a tot z heb gelezen was overigens voordat ik kinderen had. Ik studeerde toen nog en besloot op een gegeven moment dat ik de bijbel een keer echt wilde lezen. Er is momenteel veel te doen rond de Bijbel die in 2000 is gevonden in het gerechtsgebouw in de Turkse hoofdstad Ankara. De Arabische zender Al Arabiya meldde in 2012 dat Jezus Christus een gewoon sterfelijk wezen was en nooit is gekruisigd. De 1500 jaar oude Bijbel bevat onder meer het evangelie van Barnabas, een vroege leerling van Jezus. Wie zich voorneemt om in 2020 meer tijd vrij te maken voor Bijbellezen, zou kunnen overwegen een rooster te gebruiken waarbij je in één of twee jaar tijd de hele Bijbel doorleest. Benjamin ... Als je nog nooit een Bijbel in je handen hebt gehad en nooit oprecht een keer heb gelezen kan ik best begrijpen dat het overkomt als een oud boek waar oude dingen in staan geschreven. Mensen denken dat het niet meer van toepassing is in deze tijd en het sprookjesverhalen zijn. Zou je eens kunnen ingaan op Hebreeën 7 en dat hele gedoe met Melchisedek? Ik bedoel, het is toch gewoon een beetje raar en ik heb er nog nooit een goede uitleg over gehoord (wel een heleboel slechte). Jazeker, dat doe ik graag. We komen Melchisedek voor het eerst tegen in de Bijbel in het boek Genesis, hoofdstuk 14. Ouderenportret: 'De Bijbel heb ik aan flarden gelezen' (Duncan Wijting) Maand van de Bijbel Een aantal jaar geleden dacht ik dat ik nooit meer in het koninkrijk van God zou kunnen werken. Zo ervaar ik de Bijbel: dat boek is zo groot, er zit zóveel in, dat er altijd weer nieuwe momenten van verbazing, verwondering en nieuwe inzichten zullen zijn. Dat zeg ik niet als cliché, maar als ervaring met al die morgens weer een hapje Bijbel. Sommige stukken had ik al wel 20 keer of zo gelezen en een aantal ke...

INFORMATIE

AUTEUR
Mauro Biglino
DIMENSIE
12,94 MB
BESTANDSNAAM
Zo heb je de Bijbel nog nooit gelezen.pdf

OMSCHRIJVING

Mauro Biglino heeft de Bijbel opnieuw vertaald,woord voor woord, letterlijk vanuit de oudsteHebreeuwse geschriften. Met kennis van de alternatievetheorieën over het ontstaan van aarde en mensheid,legde hij een relatie tussen deze theorie en wat er inde Bijbel staat over het ontstaan van aarde en mens. Zoontstond dit boek. Het eerste deel is een samenvatting vande alternatieve theorie en het tweede deel volgt een aantalpassages uit het Oude Testament waarbij het de letterlijkevertaling en betekenis aanbiedt: de mens is gecreëerd doorhet toepassen van genetische technologieën door buitenaardsen!Het vertelt over de 10 geboden, de visioenen vanUFO's gezien door de profeten, beschreven in hun eigenbewoordingen; en gaat God ook dood zoals alle mensen?Een echt boek voor mensen die buiten de box willen denkenen meer willen weten over oudtestamentische verhalen,allemaal voortgekomen uit geschriften van anderen,zoals de Soemeriërs!Mauro Biglino's boek sloeg in als een bom in de Italiaanseboekenwereld. De sensatie van het jaar.

Wil je het boek lezen?Zo heb je de Bijbel nog nooit gelezen in pdf-formaat? Goede keuze! Dit boek is geschreven door de auteur Mauro Biglino. Lezen Zo heb je de Bijbel nog nooit gelezen Online is nu zo gemakkelijk!

GERELATEERDE BOEKEN