Als God Je Gebed Niet Verhoort

Als God Je Gebed Niet Verhoort - Gerald L. Sittser | Northernlights300.org

...ie er leeft in je hart, God vervult niet al onze wensen en gebeden, maar deze belofte wel altijd: Hij geeft ons de heilige Geest om het vol te houden ... 'God heeft nog nooit een gebed van mij verhoord' - CIP.nl ... . Dat is niet dat Hij je maar de heilige Geest geeft. Je moet namelijk zeker weten dat de Here Jezus bestaat en je bewust zijn van zijn goddelijkheid, ook moet je zeker weten dat hij luistert naar je gebed. Gebeden worden echt verhoord. Veel mensen waarvan hun gebed is verhoord, hebben niet simpelweg wat dingen gevraagd, ze hebben ze afgesmeekt bij God. Maar dit heeft Hij nog niet verhoord. Dat begrijp ik niet. God is waarachtig en getrouw, waarom verhoort hij dit gebed dan niet? Ik weet dat als je ... Hoe kan ik ervoor zorgen dat mijn gebeden door God worden ... ... . Maar dit heeft Hij nog niet verhoord. Dat begrijp ik niet. God is waarachtig en getrouw, waarom verhoort hij dit gebed dan niet? Ik weet dat als je bidt je in geloof moet bidden (omdat wie twijfelt is als een golf in de zee; Jakobus) En in Hebreëen lees ik dat je moet geloven dat de Heere is en dat Hij een hoorder is. God hoort niet zozeer de woorden van mijn gebed, Hij ziet vooral het verlangen van mijn hart. Wat zal Hij moeten zien in mijn hart, willen mijn gebeden worden verhoord? "Als jullie in Mij blijven en mijn woorden in jullie, kun je vragen wat je wilt en het zal gebeuren." Johannes 15:7 (NBV). Dit zijn Jezus' eigen woorden en die staan ... Als God alle gebeden van alle bidders zou verhoren, zouden de bidders de wereld regeren en niet God. Bovendien zou er dan een geweldige chaos ontstaan omdat de verhoring van het ene gebed een ramp zou kunnen betekenen voor een ander. Nee, de soevereine God zelf bepaalt of een gebed wordt verhoord of niet, en dat is voor iedereen het beste ... Toch hoef je niet persé te weten of God iets wil. Je mag er toch voor bidden. We mogen immers onze wensen bij God bekend maken, maar in dat geval weten we niet zeker of God het gebed ook zal verhoren (Filip 4:6,7). 14.6.3. Met geloof bidden . Jak. 1:6 (:5,6) Als God iets duidelijk heeft toegezegd God verhoort gebeden QUESTION: ... Als je dus een volgende keer niet het antwoord krijgt dat je wilt, of wanneer je het gevoel hebt dat God helemaal niets laat horen, wees dan niet bezorgd en vertrouw op Hem. Mettertijd zul je Zijn bescherming zien, Zijn goddelijke hand in jouw leven. Als God Je Gebed Niet Verhoort is een geweldig boek. We raden u aan het boek van Als God Je Gebed Niet Verhoort PDF te downloaden op onze website 3dayslimburg.be Er zijn ook andere boeken van de auteur Als God Je Gebed Niet Verhoort En als wij daarmee te maken hebben, verkeren we niet in slecht gezelschap: van Mozes, Paulus, ja, van Jezus zelf werd een gebed niet verhoord (Deut. 3:23-29; 2 Kor. 12:7-9; Mat. 26:36-46). Dat kan dan wel aanleiding zijn tot een geloofscrisis, zeker als datgene wat je aan God vraagt voor jou heel belangrijk is en je niet begrijpt waarom Hij je gebed niet verhoort. Van Keulen onderstreept dat zijn antwoord de vragen van de vragensteller niet ineens oplost. "Maar vanuit Gods eigen Woord horen we wel dat wij ons blijvend mogen vastgrijpen aan Hem." Lees ook: Vier redenen waarom God gebeden niet verhoort en Waarom God je gebeden wil verhoren (maar dat niet altijd doet). Misschien worden sommige gebeden niet verhoord, omdat God iets beters in petto heeft. In andere gevallen is er misschien geduld nodig om de verhoring van ons gebed te ontvangen. Zo was het toch ook met een aantal van de geloofsgetuigen uit Hebreeën 11 ? 6. Je gebed wordt verhoord door medegelovigen. Als gelovige heb je niet alleen een belofte van God dat Hij je wil helpen wanneer je hulp nodig hebt, je hebt ook medegelovigen gekregen en dat is een belangrijk geschenk van God. God heeft van alles aan je medegelovigen gegeven waarmee ze zouden kunnen helpen. 1. Let op je lichaamstaal. Sluit je ogen, zodat je je kan concentreren op je gebed. Vouw je handen, zodat je niet afgeleid wordt. Bonuspunten als je knielt of plat op de grond ligt tijdens het bidden. 2. Timing is essentieel. Bidden heeft het meeste effect op zondag, om vijf uur 's ochtends of -uiteraard- op biddag. 3. Als God uw gebed niet verhoort Ook als uw gebed niet, of nog niet is verhoord, zult u ervaren dat u door moeilijke tijden heen juist sterker bent geworden. Besef goed dat de Here, Yeshua HaMashiach, JHWH, Jezus Christus, weet wat het allerbeste is voor u! Wat als God mijn gebed niet verhoort? | Francis Chan geloofstoerusting. Loading ... Als je gebed niet wordt verhoord ... Dichter bij God. (Ron van der Spoel) ......

INFORMATIE

AUTEUR
Gerald L. Sittser
DIMENSIE
11,28 MB
BESTANDSNAAM
Als God Je Gebed Niet Verhoort.pdf

OMSCHRIJVING

Wat gebeurt er met ons als onze gebeden niet worden verhoord? Moeten we concluderen dat we onvoldoende geloof hebben, dat we op de een of andere manier verkeerd hebben gebeden, of dat we de verhoring van ons gebed niet waard zijn? Jerry Sittser beantwoordt, integer en tegelijkertijd heel indringend, de vraag die ons allemaal heel na aan het hart ligt: 'God, waarom verhoort U mijn gebed niet?' Zijn antwoord is het aangrijpende verslag van de worsteling van een vader die door een tragisch ongeval op een dag zowel zijn jongste dochtertje als zijn vrouw en zijn moeder verliest. Hun dood, abrupt en afschuwelijk, was de aanzet voor een geestelijke reis, waarin één vraagstuk na elf jaar nog steeds actueel is: het vraagstuk van onverhoord gebed.

Wil je het boek lezen?Als God Je Gebed Niet Verhoort in pdf-formaat? Goede keuze! Dit boek is geschreven door de auteur Gerald L. Sittser. Lezen Als God Je Gebed Niet Verhoort Online is nu zo gemakkelijk!

GERELATEERDE BOEKEN